El 19 de juliol de 1986, es va iniciar un incendi, les flames amb l’ajuda de la tramuntana, es van estendre ràpidament i un hidroavió DC-6 de la protecció civil francesa es va estavella més amunt de Requesens. Restes delfusellatge.
Les restes del DC-6 encastat a la serra de l’Albera son un testimoni, aquíun delsmotors. Anavenquatre tripulantsque van morir enl'acte. En recordes va posar unapedraamblainscripciódel fataldia ielsnomsdels quatretripulantsbombersmorts.
Hola Pere, amb part de la meva familia estem fent trams de la ruta transpirenaica (http://transpirinyeues.wordpress.com). En el tram de Requesens a la Jonquera vàrem agafar el GR-11 i ens va sorprendre molt trobar-nos aquest avió. Haig de dir que portàvem dos dies de camí i ja estava molt cansat pel que no em vaig arribar a la part alta de l'avió.
Amb presento com gran aficiont al vol lliure, a la fotografia analògica i principian de la era digital.
Plublicacions fetes a les webs de Foto Paises, Panoramio i a Digital Natura, i també en aquest bloc,participant de la web Garrotxa Turística i també al vídeo Running in Olot de l'Agutí Jiménez.
El material que utilitzo amb analògic és la Canon AE1 55mm.i 70/200mm, Panasonic compacta F27, i la Nikon D5000 amb 18/55mm,55/200mm,
Hola Pere, amb part de la meva familia estem fent trams de la ruta transpirenaica (http://transpirinyeues.wordpress.com). En el tram de Requesens a la Jonquera vàrem agafar el GR-11 i ens va sorprendre molt trobar-nos aquest avió. Haig de dir que portàvem dos dies de camí i ja estava molt cansat pel que no em vaig arribar a la part alta de l'avió.
ResponElimina